有關教壞細路

林雪話「你放個小朋友入個箱度啦,唔好俾佢出嚟喇」
😌👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻 そのとおり(exactly)。

點解 #蛋老師 夜晚會有小天使同🔞18禁嘅內容呢?
冇咩特別原因,其實我又唔覺得自己特別鹹濕🤣
諗到/自然遇到咪講lor~ 語言就係咁㗎啦。語言本身就係一件好生活化嘅嘢嚟。

我哋一直主張文法同實戰需要得到平衡。淨係識文法冇實戰能力就好似喺本書度跳個古人出嚟咁,淨係識「これこれ」「いくいく」又好似唔識字咁。
今後都希望可以用呢個取態同大家一齊與時並進。

順道hard sell一下「TAMAGO小班教學,每個月都有會話堂😌大家快d報名啦」

🙈話說試過有家長代同學報名,問「2個鐘頭一堂會唔會餓親?有冇break?」🤦🏻♀其實個同學已經高中。然後 #蛋老師 一時不受控制「嗯?平時返學又冇餓親嘅?」🤭

咳咳⋯註:雖然我哋個名好可愛,但其實TAMAGO嘅課程設計針對係14歲以上同學嘅。如果唔適合,我哋會主動婉拒。
係,雖然小天使經常返工,但都會遇到家長厚愛,想為幼兒報名🙈(哎呀⋯唔好意思呀)

#林雪好嘢❤

Related Post

發佈留言

發佈留言必須填寫的電子郵件地址不會公開。