姬路城事隔153年迎來「新城主」

姬路城事隔153年迎來「新城主」哦~

去年兵庫縣發表「體驗型回贈計劃」,如果「ふるさと納税(台灣翻譯:故鄉稅*)」金額超過3000萬日元就可以「享用」這個計畫。本來有關方面認為不會有人參加,結果….有人參加🤣。有關人士身分全面保密,跟政府聯絡都係透過代理,所以唯一資料只知道「新城主」並非當地人。

「新城主」自己冇「享用」呢個體驗,反而派咗3個代表。
整個設計係,首先「新城主」登上直升機觀賞瀨戶內海上空景色,將落後換「陣羽織」變身城主,由20名職員(好想知有冇齊齊換衫變身🤣)迎入城中,之後由千田嘉博考古學教授帶領仔細參觀姬路城,當中更包括一向不對外開放嘅「天守地階の厠(かわや。注意唔係「トイレ」。對唔住🙈….我真係好問係咪唔包試用🤪係係係…我反省)」。

之後由清元秀泰市長獻上「永久入城權」,並由30名表演者穿上戰國時代鎧兜(よろいかぶと)上演戰爭場面,包括著名嘅攻守,例如打開城牆上嘅鐵炮機關(真心勁😱)

最後到達面向姬路城嘅日航酒店最頂樓享用「城主御膳」及製作「城主肖像」。
❤成件事都好正。唔知對大家有冇吸引力呢?

ふるさと納税 – 最簡單的解說就是「民眾向自己選定的地方自治體捐款(可以抵稅),幫助地方的發展。
🔎 https://mainichi.jp/articles/20220513/k00/00m/040/293000c

Related Post

發佈留言

發佈留言必須填寫的電子郵件地址不會公開。