本番

「本番」到底係咩行為…🔞咳咳不如先講「本番」到底喺d咩情況會見/用到
小天使在觀察你
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
😌🍷「本番(ほんばん)」本身其實又唔係d咩淫靡用語。
其實係指譬如電視電影拍攝嘅時候,並非彩排或者試位,而係正式開機錄影嘅正式演出,所以相反詞係リハーサル(略:リハ)。

テスト(考試)都可以有「本番」,咪就係正式考試囉~相反詞係「模擬(もぎ)」。

再來是某一個時節嘅最盛時期,例如盛夏「夏本番(なつほんばん)」

嗯😌你係咪反省緊?點解其他都諗唔起淨係諗起🔞果個呢?
🚬相信係個人焦點問題🤣

㊙️相比起前戲嘅互摸,「本番行為」(ほんばんこうい)即係指嚟真嘅🔞行為,實際行動/唔係做樣🤤。尤其喺風月場所貼出嚟就一定係指呢種喇。

題外話~日本的風月場所合法,但法例對各種場所有嚴格規定可以合法地進行咩內容。如果鋪頭屬於只可以摸嘅話就有機會見到圖中嘅告示喇🔞㊙️

不過🤪自然有人會覺得「哦~即係加5000yen啦」

近日聽到唔少同學都話鍾意去MeWe聽讀音,#蛋老師 表示會努力錄㗎喇😌

Related Post

發佈留言

發佈留言必須填寫的電子郵件地址不會公開。