「滞在」係咩意思?🚬😌

首先睇清楚個字點寫:「滞」≠「滯」

有個「滞」字!係咪即係滯留?😰
答案:唔係🤪。冷靜d~其實要視乎係邊種「滞在(たいざい)」啦。

◎滞在する – 逗留
◎日本に滞在 – 於日本逗留
◎短期滞在(たんきたいざい)- 短期逗留,譬如旅遊簽證就屬於呢一類喇
◎長期滞在(ちょうきたいざい)- 長期逗留,譬如留學簽證就係啦(硬銷:6月18日有留學說明會哦!)
◎違法滞在(いほうたいざい)- 非法逗留!呢個先係非法個居留。譬如過期唔離境。

💪🏻🇯🇵啱啱公布嘅日本入境三色名單裡面,香港屬於藍色 – 無須接種3針疫苗,入境後也不用再次檢測同檢疫隔離。

問題係現行政策香港要求海外入境者(包括回港人士)登機來港之前14日,必須完成2劑疫苗。咁如果冇注射疫苗就去咗旅行,係咪即係會「滯留」日本….?🤪

喺日本入境三色嘅「黄」区分裡面🙈有澳門….同…北韓(!?)

🔎 https://www.mofa.go.jp/mofaj/files/100349273.pdf

Related Post

發佈留言

發佈留言必須填寫的電子郵件地址不會公開。