《深夜回顧》旅途結束,「感無量」です

由太耐冇出行而執行李執到九唔搭八,然後短時間內住咗6間酒店/搭咗5程飛機/去咗6個地方/蕩失咗無數咁多次路/遇上其他路盲製造出無數黑洞….然後我見到好耐冇見嘅同學仔s❤

因為好貪心希望喺最短時間內見最多嘅人,於是有部份日子一日去咗5間cafe – 總好過約食咖喱飯咁heavy,最後粗略計過好似一共去咗16間。不停呃抱抱,見人就抱抱…因為冇諗過當日送大家離開office之後,要咁耐先再見到🥹

亦有d同學一開始安排住屋,以為唔住宿舍方便屋企人嚟探自己,點知疫情….結果冇人嚟過。

有同學已經獨當一面,派片俾我,令我感覺 #老懷安慰 即場要嚟一次正式嘅「交換卡片」日本business場合對答練習💪🏻

送我搭車居然有巨型心心攻勢,係呀❤我d學生好可愛的😭
謝謝大家讓我參與一部份嘅人生。

一切一切…都在心中。
🤔而呢個行程太顛,我覺得要提醒自己可一不可再🤣

◎感無量(かんむりょう)- 用以表示「感觸又多且深,到了難以用言語形容的程度」,即係「感慨萬千」

😳居然同一直喺烏克蘭採訪嘅Kaoru時間重疊,可以見面。
😬接下來會喺慢慢介紹下旅途上所見所聞,冇跟時序的,希望大家唔好介意。

Related Post

發佈留言

發佈留言必須填寫的電子郵件地址不會公開。