《オレンジの悪魔》橘色惡魔超熱血青春😭

「オレンジの悪魔は教えずに育てる」

國際知名「橘色惡魔(オレンジの悪魔)」#京都橘高校吹奏樂部 應邀到台灣參加雙十表演😱 特別留意片尾 12‘20秒左右開始係Super Mario音樂退場❤ 而且全程邊跳邊吹奏樂器,單講肺活量同體能就已經非常驚人。

「惡魔」是指佢哋嘅驚人實力💪🏻樂曲難讀及完成度已經唔係一般隊伍可以企及嘅程度,而能夠達到呢個程度主要喺靠苦練 – 1星期練足7日!課前最少1小時,課後最少1小時星期六日長達10小時😨 動漫《吹響吧!上低音號(響け!ユーフォニアム)》,當中稱為「水色惡魔」嘅「立華高中」就係以佢哋作原型藍本。

當大家覺得佢哋咁勁,一定係因為老師好勁…咁你就錯喇。橘色惡魔係由學長姐傳承指導學妹(最近才收男生),有關「橘色惡魔」嘅傳奇,可以喺呢本書窺探出其特殊之處↓

《橘色惡魔的弱弱指導法(教えずに育てる)》作者 田中宏幸 老師 係京都橘高中管樂社前顧問/管樂指導。

//「自分の頭で考えて動く」自律性を育み、若者がその後の豊かな人生を送る土台を作る。//
(培養「自己動腦思考之後行動」嘅自律性,成為之後年輕人豐盛人生嘅基石。)

田中老師表示「有些人採用『激發學生、下屬的動力』這樣的指導法,但說到底「動力」應該是打從心底自然湧現才對,而不是靠他人提醒。

不教導
不下指令
不接近
不過問
以上四點是我過去23年來歸結出培育學生自主的指導法。
乍看之下沒什麼特別,但卻是非常重要的秘訣,可以讓每個學生充分發揮與身俱來「自己動腦思考」的能力。」

老師需要忍住不出手指導,讓學生自己尋找問題的解方,並與學生保持適當距離,達到公平對待。//

按照書學生負責選出領袖,呢個人唔一定係技術最強,但一定係團隊中受尊重嘅人,彼此尊重,但後輩需要同學長學姐打招呼。老師負責排列隊形,選曲建議。樂器演奏指導,訓練事務組織,成年人不插手。

新生先並不練樂器,只練單腳企嘅同時叫「1234」,目的係訓練肺活量同core muscle😨

有糾紛發生時老師會介入,但維持三個重點。
①老師提出意見但學生並非必須接受
②讓學生自己思考答案
③讓學生搵出共識

自律性高到一個極致,橘色惡魔今日表演完之後就立即啟程回日本,聽日係中期考試🙈追訪嘅記者話見到唔少同學喺機場拎功課出嚟溫,有同學話如果聽日考試唔識答,就寫「日台友情」

而台灣郵政當局亦用咗72小時趕製紀念郵摺,趕係同學上機前送出😌

結論係…任何嘢,只要係你自己真正鍾意嘅,自然就會發揮潛能努力到底。學日文都係一樣,自己會學生字聽Youtube,因為呢樣嘢係你鍾意嘅❤

#極度熱血 #極度青春 #台日友好
#人地冇戴口罩吹奏樂器😗
#綠色嘅係臺北市立第一女子高中
🔎 https://youtu.be/ZfmnR0liwww

Related Post

發佈留言

發佈留言必須填寫的電子郵件地址不會公開。