《私事ですが…》半夜來點🧅

浅井機長14年前受公司總務部所託,回覆一封來自一個小學6年級學生嘅查詢「どうしたらパイロットになれますか(點做先可以做到飛機師)?」機長回信而且附上自己email address。兩人之間多次書信來往,不過始終冇見過面。

仲間呢位有夢想嘅少年遇到好多挫折,機長話「文書來往當中睇到佢嘅成長,而且強烈感受到好想成為飛機師呢個夢想」,少年喺面對投考航空大學之前,多次拎返浅井機長嘅email出嚟睇。機長話「原來佢曾經都有過諗住放棄呢個夢想,我事後知道咗,真係感慨萬千🥺」

機長話有時時會諗起「『唔知佢點呢?做緊咩呢?訓練順唔順利呢?』然後每逢呢d時候都梗係會收到少年嘅來信」,最後少年通知佢「我順利畢業,而且已經有offer!」

機長喺佢email裡面留意到少年畢業會先由仙台返家鄉鹿兒島,而且係坐浅井機長公司嘅飛機SKY157!😱

自此浅井機長就「居ても立っても居られなくなり、会社に157便の乗務を申し出て、かなえられました(坐又唔係企又唔係,最後向公司提出希望調duty揸呢一班機)」!㊙️

少年並不知情。浅井機長係打算俾一個surprise佢,希望連同全機客人一齊恭喜佢學成回鄉!而且亦希望話俾少年聽「君が目指すべき場所、それは今私がいるコックピットです。早くここまでやって来い!待ってますよ!(你視為目標嘅地方就係我依家所在嘅駕駛艙。快睇嚟!我等緊你!)」

航班著陸之後兩人14年來第一次見面,互相握手。面對呢個從來未見過,聲音又未聽過嘅熟悉少年,心底感覺不可思議,機長感動流淚。

「神様だけがこの物語を知っていたのかも知れません。これからは先輩後輩として大空を舞台に仲良くさせてもらいます」
(可能只有神先知道呢個故事。今後我哋以前輩後輩嘅關西,喺天空呢個舞台,請多多指教。)

呢個氣量,呢份愛….唔好講笑,真係好滾動。
有幾多個小6學生會寫3封信俾航空公司問人生出路?
又有幾多間公司會認真處理?
然後呢份認真….居然延續咗14年?

🔎 https://maidonanews.jp/article/14739596

Related Post

發佈留言

發佈留言必須填寫的電子郵件地址不會公開。