日本WinWin企劃 (⚠️有提及內容)EP1

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
抱住「幾得意喎,睇下先」嘅心情開始睇第一集,結果意想不到被喚醒了留學生魂。
係呀,留學生(WinWin係工作假期)就係窮得好緊要,未必一定係荷包營養不良,但多數都因為對將來有各種憂慮,多個錢旁身總是好的,所以大部分心靈上都會覺得自己好窮。於是我哋會用盡一切方法慳錢:因為平20yen行路去好遠買棵菜,因為臨關門會大減價所以衝去超市買平嘢,喺老麥拎多咗包糖於是帶返屋企用…

同朋友夾住,分返水電煤氣費係常識啦!不過唔一定做得到好似WinWin咁徹底,連沖涼時間都注意限時,不過咁樣絕對係好事,否則好容易導致糾紛。蛋老師 以前有朋友就係因為相見好同住難,結果因為「你睇電視夜過我,我早訓」跟住爆發電費糾紛…

生活好似好辛苦咁,為咗咩呢?就係為咗夢想(我知道有d老土)。但快樂有時候就係咁簡單,平平哋食到有良心有質素嘅食物,第二日可以同朋友去行街,可以跳舞(我嘛…係可以10yen買到絕版舊書…),一切都不容易,但一切都心甘情願。

#追劇mode開啟
#WinWin #今日之後我會叫得出你個名 #楊安妮。
#吞拿魚蓉果然係我老公 🤣 旦那さんによろしくね

打岔順道講下一個好多人問嘅問題:🇯🇵#工作假期同留學有咩唔同 ?應該點揀?
1)申請簽證嘅要求唔同
例如留學簽證需要擔保人,而工作假期不需要。
2)年齡限制不同
日本留學簽證原則上沒有年齡限制,工作假期上限是30歲。
3)可批出期限不同
日本留學簽證有各種不同,工作假期上限一年。
4)#重點 #你得到嘅嘢唔同。
留學簽證是你為自己投資一個學習。以日語學校為例,這是一個正規完整的語言訓練,空餘時間做兼職幫補,畢業時可以得到一套跟你一世嘅語言技能,將來無論見工定係談判,佢都係你身上最鋒利嘅刀。
工作假期係你一邊賺取生活費一邊體驗當地生活甚至體驗職場文化。限時一年,又食又拎,有本事你可以帶走幾多就係幾多。嚴格嚟講不是投資,而係trainee。

至於應該如何選擇,你可能要由1)開始思考幾次,你有什麼/你想得到什麼。
同時,亦好歡迎你搵我哋同你傾下。整理一下思緒,知道下一步應該部署,就可以去日本捱窮喇🤣 冇咩嘅~ 我唔會話你知其實日本超市丟出嚟嘅菜都好新鮮🫢順道去追住d阿婆問下條魚點煮,可以呃水吹練日文….

補充幾個WinWin好鍾意嘅食物名🤣
◎鳥皮餃子(とりかわぎょうざ)
◎手羽(てば)- 係係係,係名物串手羽(めいぶつくしてば)
◎飲み放題(のみほうだい)- 係係係!500yen!1小時任飲

#夢に向かって頑張れ!TAMAGOが応援します!

Related Post

發佈留言

發佈留言必須填寫的電子郵件地址不會公開。