日本WinWin企劃 EP10(⚠️有提及內容)

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
今集登場嘅「鉄道忘れ物市」已經有二十年歷史,目的係希望唔浪費同可持續發展。有關乘客嘅失物處理,唔同嘅鐵路有自己嘅做法,不過大致上嚟講都離唔開呢個流程:喺車站放2日→移送警署→丟棄或者轉售。

千祈唔好睇少失物嘅量,畢竟日本擁有龐大嘅鐵路網絡(而且相信路不拾遺程度佢應該都屬於世界頂端),每年嘅失物重量超過25噸。當中最常見嘅當然係遮🌂,長年高居榜首而且地位不能被撼動。

其他有眼鏡、首飾、證件袋、文具、網球拍、藍牙耳機甚至單反相機等等。
(眼鏡やアクセサリー、時計、パスケース、文房具、テニスのラケットや一眼レフカメラ)

25噸物品裡面能保存有能買嘅,會透過BOOK・OFF分發,當中44%會賣去以馬來西亞為主(?!)嘅海外,18%會送國內店鋪,38%會資源回收。

教少少日文先😊如果你喺日本唔見咗嘢,你可以去車站或者交番(こうばん)搵警察,然後對白係咁↓
「すみません、電車に(※)忘れ物をしてしまったんですが!」
(唔好意思呀,我喺電車唔見咗嘢呀!)
※請自行換上其他物件。
跟住?
跟住車站職員會開始講一堆嘢😗幾時/邊度/物品特質…就梗係越講得清楚越好啦~要自己加油喇~

#未来郵便局好令人感動
#期待1年後WinWin收到信
#勿忘初心
#其實今集好多嘢都好得意
#不過講唔晒咁多
#大家慢慢睇

Related Post

發佈留言

發佈留言必須填寫的電子郵件地址不會公開。