「心型」曲奇

有關「心」嘅日文表達
◎ハート – 來自Heart,一般指心心眼😍果種象徵愛慕和喜好嘅心型標誌❤
◎心臓(しんぞう)- 指醫學上嘅器官,心臟。題外話舊年安倍晉三被擊中心臟傷重不治,曾經就有人注意到「心臓」「晋三」同音而一時唏噓不已
◎心(こころ)- 指心理感受。

◎気が狂う(きがくるう)- 意思係瘋狂。呢個位係來自後輩驚嘆嘅讚美。同廣東話話「靚到癲」等等嘅用法非常吻合。

前輩🤪明明話「派心型曲奇」,點知係心臟型嘅曲奇。但更癲嘅係網民「大動脈弁輪拡張症(AAE (annuloaortic ectasia),中文係主動脈根部弛緩性擴張🤪」同「大動脈弁閉鎖不全症(AR(Aortic regurgitation)」。果然高手在民間。

故事教訓我哋,當前輩話俾個心你,個後果可能係血淋淋嘅,唔好即刻心心眼。

Twitter@valizoj

Related Post

發佈留言

發佈留言必須填寫的電子郵件地址不會公開。