call me 日文版廢up組領導人😗

😌介紹返先 – TAMAGO嘅日文班係有自己嘅群組嘅,目的係令同學們可以有個地方練習下日文,同分享下學習,或者發揮緊急聯絡嘅作用。

好似以下呢位同學呢單就緊急啦😗 #心急人 #在線等
我哋立即全體對佢作出關懷(即係七嘴八舌咁了解事件經過)然後話佢隻,北海道有個本土食材叫「海馬(とど)」,但唔係細細隻條尾圈起果種海洋小生物,而係海獅嘅近親🦭,嗯,係呀,其中一種食法係刺身。

//郷土料理 おが (tabelog 3.71)

去北海道當然要食蟹,我哋安排咗到埗後第一餐就去食。

餐廳並不是食蟹專門店,呢度有好多喺香港人眼中嘅另類魚介料理,例如,鯨魚肉、海獅肉🥶、雞泡魚等,另外仲見到有馬刺身🤫。

當我見到 menu 上有海馬刺身時有點緊張,當下即刻諗起老媽煲嘅化痰止咳湯水 – 海龍海馬湯。 跟住再諗,海馬點樣做刺身啊🥶。 於是立即 message 去我哋個日文班廢up 群組😂😂請教。

原來,日文漢字 “海馬” = 海獅 🦭。

雖然知道佢並不是海馬刺身,但海獅刺身都好恐怖啊。 想像唔到海獅威威表演完就比人食咗,好可憐🥹。

喺同情完隻🦭之後,轉頭我哋就將一隻好精靈嘅蟹仔食咗落肚🙃。

罪過罪過~ //

咁中文叫「海馬」細細隻尾巴捲起果隻海洋生物日文係咩呢?
留待下回分解。

#人生有個真正朋友的確好極 #飲勝
#一緒に日本語を楽しく勉強しましょう!

Related Post

發佈留言

發佈留言必須填寫的電子郵件地址不會公開。