首先🤣唔好偷睇答案(依家係對自己交代丫嘛)

草なぎ剛喺SMAP年代,有一項特別技能,係遠遠拋離其他成員嘅 – 韓文能力。
佢曾經參與韓國電影「シュリ」(港譯:生死諜變)演出因而對韓語產生興趣,之後自學亦有私人導師學習。生死諜變票房大賣,佢喺韓國亦有非常高嘅知名度,經常出現喺各種綜藝、廣告、參演舞台劇,甚至出書教日本人如何學韓文💪🏼。

由於佢嘅韓文巔峰時期非常流利,甚至曾經出現誤傳話佢係「在日韓人*」。

好喇…即使係咁,其實一樣可以忘記。可能喺充滿熱誠嘅時候你日日睇某種語言/學跳舞/健身…但佢都係可以悄悄咁離你而去,唉…「像極了愛情」。所以真係愛就要好好愛,我意思係包括日文 – 真係鍾意就要扚起心肝好好認真學。佢同愛情最唔同嘅地方係,可以隨時再續前緣❤

日文問題:「○○〇〇忘れてしまいました」應該填咩呢?
A:はっきり
B:すっかり
C:しっかり
D:ゆっくり

答案明晚23:00公佈。

歷史遺留問題之一,喺日本有為數不少嘅土生土長韓國人第二第三代。為避免被歧視,日常生活多數使用另一個日文別名。

Related Post

發佈留言

發佈留言必須填寫的電子郵件地址不會公開。