《リア突WEST》

《リア突WEST》流星君收到Happy伯打賞後雖然一臉錯愕,Happy伯打賞後繼續振臂歡呼鼓勵流星君唱啦!唱啦!(我覺得係🤣)。

好難怪流星君跟唔到,因為娜娜當時唱緊鄧麗君嘅名曲「我只在乎你」,日文版原唱都係鄧麗君,曲名「時の流れに身をまかせ」。不過發行日期係1986年,而流星君係1993年出世🤣。

雖然係咁,佢仍然落力參與舞蹈,立即copy到Happy伯招牌舞姿。

成件事最開心可能真係Happy伯。人到呢個年紀,無論對方係邊個(成隊crew,好難唔知拍緊嘢)佢都係佢自己,最搶fo果個。

呢種情況,如果Happy伯可以識幾句日文,譬如鼓勵下「唄おう!(一齊唱啦)」「踊ろう!(一齊跳舞!)」就perfec池喇。(鼓勵還鼓勵,唔識歌詞都係唱唔到㗎~)

🔎 https://youtu.be/aW4NL5JWR8k

Related Post

發佈留言

發佈留言必須填寫的電子郵件地址不會公開。