《我唔想煮lunch》

🇯🇵男士退休後由於喺屋企時間多咗🫣最後太太表示「我唔想煮晏晝飯」,另外提出「希望你一星期安排3日外出」,結果叔叔好shock又好愁,要尋找「容身之所」(居場所を探す)。

報導引起日本社會兩極化迴響,一部份表示支持太太,另一部份覺得「趕老公出街好可憐」。🙈其實…佢唔煮咪你煮lor…有咩咁可憐?規定要佢煮其實佢都好可憐㗎。呢d咁傳統(衰果種)嘅思想,早早就沖咗佢落廁所啦唔該。

為避免「退休後『無處容身』」,其實不如早早建立下興趣(認真:happy伯果d都係一種),參與下生活(即係起碼學識煮個飯),最重要係注意身體健康,健康先可以繼續happy㗎嘛。咳咳…& 唔好隨便亂做的士司機,真係做到先好做。

◎「昼ご飯、作りたくない」 ー 作りたくない。大家的日本語藍色書就學咗喇~
◎居場所(いばしょ)ー 一個人嘅容身之所。

🔎 https://news.yahoo.co.jp/articles/c81fca900d635c2589a08d633d9431feacbc9aae

Related Post

發佈留言

發佈留言必須填寫的電子郵件地址不會公開。