お好み焼き

G7広島サミット其中一幕,就係岸田文雄叫辛偉誠整「お好み焼き」。
之後引爆大阪vs廣島有關「お好み焼き」嘅爭論。

お好み焼き是由文字燒(もんじゃ焼き)演變出嚟。據說文字燒與お好み焼き嘅雛形都來自19世紀初期江戶時代嘅「麩燒」。

お好み焼き其實即係日式什錦煎餅,「好み」嘅意思係「喜好」。鍾意食咩就放咩做餸,好隨意。

不過廣島人同大阪人對呢個食物嘅做法各持己見,經常引發爭論,效果類似pizza應否有菠蘿(可唔可以冇茄醬?),雲吞一定要有蝦(支持有蝦!),食糉落糖定落豉油(支持落豉油!)。

而今次一樣有日本人表示「呢個正確應該要叫做『廣島風お好み焼き』」「你呢個有麵喎!有麵就係『広島焼き』」(←注意據稱廣島人非常不同意)「呢個係敏感話題」

不過廣島同大阪就有關如何切お好み焼き係同一陣線嘅 – 切方形!
而關東,尤其係東京人就當正pizza咁切(支持當pizza切!)
🫢都係另一個爭論點嚟。

◎スナク首相 - 英國現任首相,Rishi Sunak香港譯「辛偉誠」。

Related Post

發佈留言

發佈留言必須填寫的電子郵件地址不會公開。