《佬已走🙄》「輸出化妝水到香港」→其實係普通水

一家名叫「雨辰」嘅批發貿易公司,由2021年開始以普通「天然水」申報總值超過370 億日元嘅高級化妝水到香港,並利用日本化妝品輸出免稅制度,串通大約10間出口公司,騙取稅款「※返還」等,牽涉課稅共約44億日元。

事件爆出後雨辰負責人已經由日本出境往中國,朝日新聞嘗試採訪,對方表示「不能評論」。同時國稅局亦向出口公司徵收有關不當操作牽涉的9億日元「返還」稅款。

朝日新聞採訪販賣天然水店舖老闆表示,大約3年前開始由2個着便服嘅男人喺高田馬場開始爆買天然水。一箱6枝2L裝,大約每次100箱,一開始用手推車搬運。雖然當時正值新冠疫情,政府鼓勵國民自肅(自主管理)不要堂食,但自用的話這個數量實在太大,當時店員也有疑惑:「用以備災的話10箱也很足夠了。究竟用來做什麼?」

呢2個人由一開始每月幫襯一次,變得越來越頻繁,有時仲會一次過買超過400項,佢哋亦改用汽車運送。店員覺得「當中一定有古怪」,不過因為對方每次都即場找數,所以從來冇問過用途。

舊年,一個唔似顧客嘅西裝男到訪,向社長出示卡片「我係國稅局職員」「有冇人大量買水?我唔係查你舖頭,請你提供協助。」

社長表示「2個男人通常喺舖頭出面拆箱,將天然水裝入冇標記嘅紙箱。我哋有提出可以送貨,不過對方拒絕」

國稅局職員花幾個月時間喺舖頭附近觀察,確認雨辰每次購買日期同數量同出口公司申報嘅「輸出」「化妝水」詳情相同。

被調查嘅出口公司供出「雨辰係paper company,實際並無化妝水交易,而大家約好喺騙取國家退稅後攤分」

話說「雨辰」呢個名,一d都唔日文。

※返還(へんかん)- 歸還/退

🔎 https://news.yahoo.co.jp/articles/d63d69e20b67e70a03e0bad1db9c324aecb21100

#賣水嘅贏 #走佬嘅暫時領先 #出口公司輸

Related Post

發佈留言

發佈留言必須填寫的電子郵件地址不會公開。