叫幾多扉?🀄

◎九蓮宝燈(ちゅうれんぽうとう)
日本麻雀「九蓮宝燈」亦稱「天衣無縫」喺香港麻雀稱為「九子連環」(好喇,跟住落嚟冇我嘅事喇,應該大把雀聖可以補充)。
而只要google輸入「九蓮宝燈」+空格,自動就會出現「死」之類的搜尋候補,原因係日本迷信認為食九蓮宝燈需要耗盡一生運氣,因此都市傳說食九蓮宝燈好邪會死人,同香港都是傳說話「連續3個人打西,之後第個就唔好打喇」類似,所以萬聖節扮九蓮宝燈真係無得頂。
至於京大生,咳咳,有d慘,京都大學被稱為「永遠的No 2」因為長期處於東大之下,而且一講起「京大生」,一般都同「怪人多」連埋一齊。
最後日文老師提提你:由於本身係來自中國文化的「來佬貨」,所以日本麻雀好多漢字嘅讀音都同日常日語有極大差異,千祈唔好諗住識漢字就識讀,雖然打麻雀最緊要係識食糊🤣。
X@Heptane_7

Related Post

發佈留言

發佈留言必須填寫的電子郵件地址不會公開。