花生🥜

睇起嚟非常花生,但為免自己都變成別人的花生,請留意:去日本讀書,本身係一定有語言學習時數要求的,而且每次講解留學資訊,TAMAGO都建議每一位有興趣留學的同學「為簽證也好,為自己也罷,先學一點再出發。」

好多人都以為「反正我去到當地都會學,未出發前就唔洗嘥時間」。但其實一落地就要用全日語應付各種生活安排甚至行政手續,根本壓力超大。所以良心建議各位同學要好好籌備再出發。

好似圖中呢d連學歷都造假的,最後就自己食返晒。咳咳~ well~(撥頭髮)上堂發夢其實效果都一樣㗎,真識定假識,應用時自然見真章,呃到人都呃唔到自己。

廣告營銷時間
至於日本留學等等,申請應該點安排先對你最適合(係,適合大眾唔代表適合你),請直接同我哋查詢:

☎️ 2595-1585 📧 [email protected]
#日本留學9個步驟:https://bit.ly/31Bl0nD

Related Post

發佈留言

發佈留言必須填寫的電子郵件地址不會公開。