純情商店街について

其實購物街的名稱是來自80年代的一部 ねじめ正一 所寫的獲獎小說,故事主人翁寫的是自己的故事 - 他家裡經營的乾貨店(類似廣東文化的海味店)就座落在當時叫做『高円寺銀座商店街』的購物街。後來更被拍成電影等等。內容以50年代為背景,講述主角正一一邊上學一邊幫手看店,整天看著身為詩人的爸爸糾結賣海味為生這個感覺不很清高的工作,處處透露著所謂"下町(したまち)"(庶民生活的地區)風情。

最能夠表達"純情"是它的電視劇,但看劇目就感受到了:
1.初恋はオッパイの味!(初戀是胸部的味道)🙈🙈!!!!
2.石鹸の匂いのするかおりさん (散發著肥皂味道的かおりさん)🙈🙈!!!!

好喇,文青mode完畢。
而其實呢條街好多好野食!
有機會去可以留意下~
http://www.kouenji.or.jp/

【#蛋老師微觀日本 175】純情商店街

呢條位於 高円寺(こうえんじ)嘅購物街,有個好青春嘅名 – 純情(じゅんじょう)商店街 (しうてんがい)。

咁到底大家覺得係咩咁純情呢?
❤️ 居民人品好純情
😆 賣嘅貨品好純情
👍🏼 唔準講價好純情
😮 因為好唔純情所以想純情d

https://www.youtube.com/watch?v=brl2jfURPfk

Related Post

發佈留言

發佈留言必須填寫的電子郵件地址不會公開。