華人不得內進

愛知縣2天前發生的「中国の方出入り禁止」事件,讓我們又來多嘴幾句。

雖然POLA呢家老牌化妝品公司(1929年成立!日本版嘅雙妹麥黎!)已經立刻道歉滅火,不過依然未平息。
大家的日本語第一課都有教,方(かた)較 人(ひと)有禮貌,而且其他用字亦不見得有侮辱性,處理手法上令人有hard feeling, 不過似乎屬於無心之失居多。

認真:其實如果用字改為「中国人スタッフの出入りは調査のため、一旦中止となっております」,萬一咁都發爛就肯定係玻璃心喇。

Twitter仲有網民指出(個網名仲要係 TAMAGO (汗)),大陸都有好多表明不招待日本人,咁咪打和lor (豆沙喉)!

難道POLA係大陸好受歡迎嘅?

網民反駁:https://twitter.com/tamago3884/status/934437722747318272?ref_src=twsrc%5Etfw&ref_url=http%3A%2F%2Fgameover.com.hk%2F%3Fp%3D367125&fbclid=IwAR0PDKZkPZqfOzg5TwyLOv2UkZ28nO2XiGxjnttWkzvw-qMIOAXLRrDF6OU

(唔係我~~唔係我~~)

Related Post

發佈留言

發佈留言必須填寫的電子郵件地址不會公開。