🤔口味嘅嘢⋯

話說早2日日本破獲賣淫集團。
令人最驚訝嘅係中間人係個約70嘅女性,佢承認指控。 而佢旗下嘅女女有13人,年齡由37-72歲😳 😶呢個國家真係⋯好多元化。而且有價有市(☝🏼當然係犯法啦):12年間營業額達2億日圓。 都⋯都學下有關詞彙😅

🌟売春(ばいしゅん) – 賣淫。他動詞。留意片段一開始嘅字眼,60代の女性に売春させた。佢讓一個約60歲嘅女性賣淫。
🌟70代(ななじゅう だい) -「70代」係70-79歲。
🌟在籍(ざいせき) – 有登記/有紀錄/現役/on list
🌟あっせん(あっせん) – 其實漢字是「斡旋」,意思是「中間交涉」,並不需要好似中文咁包含「處於困難狀態」。呢個字頗為書面和生硬,日常生活用「相談(そうだん)」就足夠。

https://headlines.yahoo.co.jp/hl?a=20180518-00031320-houdouk-soci

Related Post

發佈留言

發佈留言必須填寫的電子郵件地址不會公開。