我唔去N5呀!

忍唔住想講吓關於分班試安排。😵

TAMAGO歡迎來自其他學校,甚至自修生嘅插班。但由於對你嘅程度同能力完全冇任何理解, 每一間學校的課程編排都不一樣,好難單以學習時數長短和公開考試合格級別去釐定個別同學嘅程度。 因此TAMAGO安排老師為同學進行分班試,以了解同學程度,並有效地將每一位同學編排到我地適當嘅班別,我地嘅考試係有齊「聽講寫睇」嘅。此舉純為確保同學能夠喺最適當和愉快嘅環境下學習,大家唔好次次聽到要考試都驚成咁,或者驚到No show或者起定「弶(gong6)」強調「我就係唔識講㗎喇!」,冇人打算留難你,放鬆d~其實我留難你係冇咩特別成功感嘅🤣

而且識晒又洗咩嚟讀呢?老師喺考試之後會俾返d comment,協助你平衡下自己嘅強弱項,少d行冤枉路。 希望大家唔好抱有「搵工跳槽」咁嘅心態,轉校唔一定可以升班。每一間學校嘅特性都唔同,TAMAGO係小班教學,每個月另設會話堂,所以如果諗住上堂全程唔出聲齋聽等派notes,咁你可能去錯咗地方喇😅。
皆さん、これからもがんばりましょうね。

關聯詞彙
🌟分班試 – クラス分け(わけ) / レベル分けテスト

Related Post

發佈留言

發佈留言必須填寫的電子郵件地址不會公開。