字體的重要性

日本網友(是個前自衛隊)憑字體懷疑在日本的反種族歧視示威為中國人所策動。
蛋老師對電腦字體並不熟悉,用手機和電腦都試過打出有關的漢字。手機的話看不到有差別(頭盔:我純粹肉眼判斷)不過如果用電腦打字的話,就會出現圖中差別。
唔知道有冇高人可以講解一下?
🚬留學生經常被老師喺漢字默書時扣分。唔好以為自己係華裔、識漢字就打橫行😏一定💯,真相係🙈多數死梗。因為好多漢字嘅寫法其實不同,所以反映出的電腦字體也很多不同。
例如:
緑、学、対、号、節(所有竹花頭都係)、雪、効⋯⋯
🔎 https://twitter.com/shop_kakiko/status/1272208194907942913?s=20&fbclid=IwAR3_uAvaU4ETE5YtOm7iD4kbQtTAJljW28wfPD2yao4YXHs18IY_wpqU8PE

Related Post

發佈留言

發佈留言必須填寫的電子郵件地址不會公開。