大叔的愛 おっさんずラブ 港日對白對比 EP15(中)

😌 蛋老師繼續陪你睇~ ☺️❤
第15集的文化差異很多,訊息量很大,所以分成上中下3篇。
由於日版只有7集,而港版有15集,所以港版有很多細節令整套劇完滿了。
添加嘅細節集中喺第13-15集,所以部份沒有對比圖。
最後一篇,大家由我好唔專業咁放多少少私人感情🥰

◎ 父親認同
日版並沒有這一段,亦正正係呢一段令我覺得港版喺大結局呢一集 #完勝 嘅部份。
渣田終於長大不再渣,冥冥中(*編劇請改名叫冥冥)安排田田履行承諾,得到世伯出晒面嘅認同,終於成為一個為愛情奮鬥到底嘅男人,睇到我噴淚+點頭。

容許我補充一點日本LGBT嘅資料。
根據一個年度調查2015年受訪者當中大約每13人就有一人LGBT,2016年每12人有1人,乃至2019年發展到每11人有1人。只有護家盟或者何已完先會覺得係因為電視劇影響性取向,所以結論是因為日本各方嘅努力令認知度不斷提升,每11人有1人其實已經同左抝差唔多。

順道做了一個資料搜集有關日本的LGBT父母面對子女出櫃的態度,內容很值得深思,不過跟本篇無關,所以打算下次再講講。本篇只抽出結論:受訪的89.2%父母表示可以接受子女出櫃。#係愛!!#真係愛!!!

雖然牧爸爸對住田田嘅表情係:恨鐵不成鋼🙄

◎大團圓❤
人生已經很多遺憾,睇劇大團圓對我來說很重要🥰
最後大團圓的這個唯美畫面。日版有一句 #很日本(again)的對白
牧:「ただいま」平日返到屋企會講嘅呢句「我回來了」
田:「おかえり」平日見到家人返到屋企會講/覆嘅呢句「你返嚟喇」
於是…. 千帆過盡,心🥺找到了家🥺❤ 屬於田牧嘅幸福終於降臨
#淚腺潰堤 #就快脫水

文化差異,廣東話要有類似對白,「*冥冥」可能要做多幾多功夫才能鋪排到🙈。
不過港版喺相擁之前嘅鋪排都一樣細膩入微,下篇再述。

好彩田田有生性😮‍💨

😌 #識日文嘅重要性
#D圖好難cap😮‍💨

Related Post

發佈留言

發佈留言必須填寫的電子郵件地址不會公開。