帛金

#IT狗

◎帛金 – 日本稱為「お香典(おこうでん)」,基督儀式的葬禮叫「お花料(おはなりょう)」。

日本的帛金「市價」要視乎關係,朋友/同事關係的話大概3000yen到30000yen不等。另外親屬會安排「お香典返し(おこうでんがえし)」。出席葬禮人士會在往生者尾七*(七七日忌(なななのかき))收到「回禮」,就係「お香典返し」。
同廣東人的「吉儀」唔一樣,回禮大致上係10000yen到帛金嘅1/3左右,所以視乎親屬嘅安排,可以有好多不同選擇,甚至有d會選擇索性回大型百貨公司嘅禮券。

注意⚠️同香港故意額外添HKD1嘅做法唔同,日本傳統習慣係必須要整數,因為佢哋認為「能除盡2(割り切れる)」比較吉利,意思係「切斷同往生者嘅聯繫(故人とのつながりを切る)」,同香港想法相同,但操作就啱啱相反喇。

不同宗教有所不同
#在下 #天后蛋仔(呢個朵諗咗好耐🤣)
#紅磡喪彪❤
#好想要先人Chatroom
#電子糖果可以 但今集需要實體紙巾🥺

Related Post

發佈留言

發佈留言必須填寫的電子郵件地址不會公開。