地震

日本是一個有地震的國家,小朋友自幼稚園開始就會有各式各樣的防災訓練。
反而留學生因為「半途出家」,所以如何得到這些訓練呢?
譬如防災館(ぼうさいかん)就是其中一個常見的「新生學校旅行」必到之處。

日本一般用「震度(しんど)」(中文稱為「烈度」)來表達,是日本獨有的度量。原因是當地震發生,用「某地震感強烈」很難具體表達災情。而將地震烈度劃分為不同等級就可以詳細描述當地所受嘅搖晃程度,始創於1884年。

尋日半夜嚇到香港人嘅地震,從惠州傳到嚟香港之後,大約符合3級定義「大部分屋內的人感覺到,部分人受驚嚇。廚櫃裡的碗碟搖動產生聲響。電線有少許搖晃。」

片段裡面見到同學們在體驗震度達到最高級別的「東京大地震」。🙈花生友就梗係幾好笑啦,其實好清晰見到體驗嘅同學都好狼狽。更何況真係發生咁大型嘅災害呢?

回想尋晚😰 #蛋老師 點解毫無懸念咁肯定遇到地震…其實作為一個留學生,我都已經不下10次誤會同房同學喺下格床un而最後發現喺地震🙈 #留學生必經階段。

之後因為喺日本生活累積經驗,然後去東日本大地震之後喺當地做義工嘅「得著」,已經唔會再產生呢d「懷疑錯覺」。的確係幫人至於其實得益嘅係自己。#感恩

#遊客都可以預約 #學識點樣保護自己 #好重要

🔎 https://youtu.be/0vkclTGUX2A

Related Post

發佈留言

發佈留言必須填寫的電子郵件地址不會公開。