《個紅色壺係咩嚟?》

🤤好鍾意食そば・うどん
福岡本地人介紹食呢間老店そば(商場本身建於1954年,舖頭大概同齡?),據說平日條龍排到街口,不過因為暴雨(係…但我又喺街行緊)所以今日人少好多,於是光速入店💪🏻

一直認為最能夠了解一間蕎麥麵店嘅手腕,就必須要叫「ざるそば」,然後發覺可以逐隻炸蝦叫…又覺得佢個「吸い物(すいもの)」只需要50yen非常吸引…結果如圖🤤總之巧巧。

食到七七八八,婆婆突然放低一個紅色壺。
哦! 係「蕎麦湯(そばゆ)」。

「蕎麦湯」其實係淥蕎麥麵時候嘅熱湯水,客人可以就咁倒出嚟飲,或者將沾麵剩低嘅麵汁開稀飲用。點解要提供呢個蕎麥湯俾客人呢?因為淥嘅過程裡面蕎麥麵釋出嘅蛋白質導致湯水變成米白色,另外亦含有蕎麥獨有嘅ルチン(Rutin)及可以平衡アミノ酸(Amino Acid)所以係好健康嘅副產品。

「そば湯をおつゆに入れて飲む」

咳咳…講咁多…其實我係唔鍾意飲嘅。
すみません🙈

#日本生活 #留學生注意事項 #如何融入日本社會

Related Post

發佈留言

發佈留言必須填寫的電子郵件地址不會公開。