🇯🇵森保監督のお辞儀

十二碼之後日本16強止步,呢個時候森保監督仍然保持教養向現場觀眾鞠躬致謝。

鞠躬禮儀,日文叫「お辞儀(おじぎ)」據傳是從飛鳥時代(538年~710年)到奈良時代(710年~794年)由古代中國傳入日本。因為彎腰低頭時會將自己的弱點「頸部」呈現對方面前,因此表達沒有抵抗嘅低姿態。

お辞儀講究角度,如果你問日本人,一句好簡單嘅講法就係「彎腰越深越禮貌」。精確d從度數上,分為15/45/90度等等。90度屬於最高禮節。此刻森保監督代表日本,向世界致謝,用上最高禮節當然妥當。

特別注意お辞儀嘅時候雙手擺放嘅位置。
現在比較普遍的說法是男士受訪身側,女士手放腹部。不過其實呢個做法大約於90年代才受到韓國影響而普及,傳統做法一律放身側。

賽後作為領隊、作為同樣曾經喺多哈傷心失意嘅日本隊前輩森保監督抱抱傷心淚崩嘅三笘(みとま)選手。呢張相深深觸動日本網民。

最多嘅留言係
「悔しい。でもよく戦ってくれたよ。胸を張って帰ってきて」
(雖然好可惜,但你已經為日本努力奮戰。挺起胸膛回來吧。)
「この悔しさは強さになる」
(呢分挫敗會成為力量)

#感動をありがとう
🔎 https://twitter.com/fifaworldcup_jp/status/1599905204614434816?s=46&t=-Ij0iCx7DG

Related Post

發佈留言

發佈留言必須填寫的電子郵件地址不會公開。