《為咗嚟香港買咗人生第一個部智能手機》

武豊(たけ ゆたか)騎師,普通人對佢可能有點陌生,但馬迷嚟講佢應該係告東尼?
佢為咗嚟香港作賽,買咗人生第一個smartphone!🫰🏻

武豊並非中二病藝名,佢姓武,單名一個豊字。祖先是薩摩藩(現鹿児島県)武士家庭,祖父是馬主協會會長,家族對馬匹認知深厚,父親及弟弟亦係知名騎師,現居所係馬廄旁邊。

今次嚟香港5年以來首次作賽,接受日本媒體訪問😌仔細咁介紹咗香港嘅情況

🫰🏻同日本一樣係賽馬大國
「平坦又靚嘅賽道,是日本馬容易發力嘅環境。非常多觀眾,對賽馬熱情。」

🫰🏻有關自己知名度
「街上有人叫得出我個名」
「漢字名「武、豊」- 『モウフォン』咁叫我。」

🫰🏻買手機
「到達香港之後頭3日有行動限制,之後入餐廳要用專用手機APP」
「疫情之後第一次遠征香港,今年53歲首次smartphone出道」
「為咗咁,我買咗第一部smartphone,但要有app先得。但我唔知點放app入手機(我諗佢意思係下載)

🤔其實都係。喺日本冇smartphone應該唔會生活艱難,好多聯絡、預約仍然可以打電話解決。如果過去兩年佢冇出過國,咁日本入境防疫政策應該對佢冇乜影響。日本當時嘅入境政策係要求人人都要有智能手機,如果冇就要喺機場租一部。不過有關政策已經取消。

我哋⋯改變咗武豊🫰🏻😌

#HongKongIsBack☺️
🔎 https://news.yahoo.co.jp/articles/bca8942deb7bd7d346c5da5ed4745b50458a5ce0

Related Post

發佈留言

發佈留言必須填寫的電子郵件地址不會公開。