日本本年度最強寒流大雪

日本正在經歷本年度最強寒流大雪。
睇到、聽到…香港人可能覺得好興奮好期待,始終香港冬天唔落雪。

不過落雪其實係可以好危險的,行路有機會跌親,揸車亦容易發生意外。
好似今次寒流,導致嚴重交通阻塞,已經發生咗「汽車一氧化碳中毒」死亡事件。

因為一直塞死喺同一個位置(即係所謂「立ち往生」),結果連死氣喉都被雪遮埋…於是駕駛人士一氧化碳中毒死亡。政府發出指引,提醒大家要救命重點
1)確保手機能對外聯絡
2)勤力清除死氣喉周圍積雪
3)記住即使打開窗,仍然有機會有危險,所以需要熄車
4)準備足夠保暖衣物、水及食物等等。
5)小心經濟艙症候群,偶然要郁動身體。

311大地震後一段時間,我曾經到日本東北部做義工,過程中學到很多,其中一件絕對係「唔好輕視雪中駕駛的危險性」,唔好以為平時自己都有揸車就係拓海可以應付雪地….免得過就唔好自駕遊喇🫣 開心去開心返,平平安安最重要。大吉利是萬一你撞咗,仲分分鐘搞到一大堆人趕唔切返屋企過年㗎🫣

◎立ち往生(たちおうじょう)
◎クリスマス寒波(くりすます かんぱ)- 聖誕節寒流
◎もしもの時(もしものとき)- 「もしも」本來係指可能性非常細嘅事。非常罕見姐,都可以發生嘅,所以呢個「もしもの時」即係指「萬一發生某種情況」

🔎 https://news.yahoo.co.jp/articles/4895527316385bf25ef2152db88cd0e95c865148

Related Post

發佈留言

發佈留言必須填寫的電子郵件地址不會公開。