日本WinWin企劃 EP5(⚠️有提及內容)

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
完全跟從大隊嘅日本生活係非常壓抑的一件事,但要突破也絕不容易。
呢個社會有大大小小的潛規則大家都在默默遵守,「就活」也是其中一環。

投身社會前,學校課程最後一年,其實很多同學都會用盡方法盡早在畢業前取得工作offer,也就是所謂的「內定(ないてい)」,待畢業後就無縫銜接到公司上班。呢個情況多年來一直變化不大,甚至2018年前政府3個有關部門會聯合出方針指引,要求企業按照特定時間表進行提前招聘,以確保學生有足夠時間專注學業。2018年後雖然有關部門不再發表方針,但仍然會呼籲各企業遵守時間線 – 6月開始面試,10月開始發表內定結果。

呢個就係阿May提及嘅「就活」。好多last yr嘅學生甚至會學期初就開始資料搜集,暑假期間到有關公司做internship等等,所以…其實係一個持續大半年嘅投身社會就職活動。然後,你會得到offer,然後成為社會嘅大大小小嘅齒輪。

對喜歡穩定生活嘅人嚟講,可能係理想生活方式,不過應該就不會再有車中泊,亦應該唔容易再有其他夢想。

係咩唔可以有其他方式呢?可以的,阿May示範咗俾你睇。「你要有第一個夢想才會來到下一個夢想。」如果唔係嘗試咗車中泊,佢就唔會發現自己嘅喜好,亦唔會諗到要創業。呢一份勇氣,雖然唔會令你前路暢通無阻,不過應該可以幫你越來越接近你嘅夢想。

有興趣去日本發展嘅朋友,歡迎同我哋傾下。

#你要有第一個夢想才會來到下一個夢想
#港女做DIY效果有d搞笑🤣

Related Post

發佈留言

發佈留言必須填寫的電子郵件地址不會公開。