🇯🇵警方逮捕中國人盜用信用卡假扮電力分銷

中國籍男子湯曉懿(亦稱「I・T・S」前社長野口剛),向商戶聲稱可以以比正常便宜15%的價格提供電力誘使對方簽約,一方面使用盜用的他人信用卡資料為受害人向真正電力公司開戶,讓電力公司提供電力,另一方面讓商戶用現金付款繳交電費,即係….「食夾棍」。過程中,3人不斷更換電力公司及信用卡資料逃避電費及拖延爆煲。
據稱3人以「日通新電力」等「仲介公司」犯案,網頁URL 「ritongxindianli」是普通話拼音,另外有Youtube頻道,內容以簡體中文和普通話介紹「夏日優惠」「全日本唯一一家可以全程中文服務的專業電力公司」「業內最低價格」,似乎是以華人為目標。
所以…喺外地都係好好哋學好當地語言,好好哋建立當地人網絡啦,起碼同其他人傾下講下,先可以接收多方面不同資訊。
離地會特別容易成為騙徒嘅肥肉,尤其係同鄉嘅騙徒。
連講日文都唔洗講就可以呃,唔呃你呃邊個呢?
🔎 https://news.yahoo.co.jp/articles/d426a230603ac4e0fcda529256d9e3307e88ff26
#學好日文的重要性

Related Post

發佈留言

發佈留言必須填寫的電子郵件地址不會公開。