一個有關《吃掉離婚表格》的故事

情人節,唔一定每個人都快樂。
日本一位太太「最近夫に負の感情を抱く出来事があったが離婚したいわけではなく自分の中で解決したい。なんの関係もない人に肯定も否定もされず全部聞いてもらったあと離婚届を書きビリビリに破いて捨てます。*エア離婚です」
(最近對丈夫有負面情緒,但唔係話真係想離婚。而決定喺自己心中處理呢d負面情緒。佢希望用錢搵個陌生人不給予任何正面負面意見地聆聽,之後佢自己填好一張離婚登記表格,再將表格撕碎,煲粥吞落肚)。女士認為佢嘅問題,吞落肚在內裡消化(or昇華。注:日文同音)就足夠。

最後如圖,佢默默咁食晒。事後佢幫自己輕輕撒鹽避邪(日本傳統思想),並認為自己程度如此低嘅邪氣,輕輕撒鹽就足夠。

日本近年選擇「死後離婚」嘅人數逐漸增加 – 「死後離婚」是指再配偶去世後提交「姻族関係終了屆」與姻親嘅親族斷絕關係,而死後離婚絕大部分都係婦女,一來係傳統上絕大部份都係女人改從夫姓嫁入夫家,二來🫣女人比較長命。斷絕關係之後脫離夫家,女士不再有撫養義務,自己死後亦唔會同丈夫合穴同葬,不過可以正常獲取遺族年金和丈夫嘅遺產。

至於呢個job嘅承接人係一位1983出生嘅已婚男士。佢介紹自己係「理科碩士畢業」曾經從事數學教材嘅執筆及編輯工作,亦曾經希望成為copywriter。最後兩個方向都放棄咗,因為覺得「働くことが向いていない(唔適合工作😑)」,依家只從事「レンタルなんもしない人」(將自己租出但什麼都不做)嘅服務。

佢會借出耳朵,可以陪你吃飯,收費10000yen,交通費及餐飲由客人負擔。

エア離婚(えあ りこん)- 近年新詞彙。指意識形態上的離婚,並非真正進行離婚手續。

#希望你幸福
#希望有一日唔需要再咁樣解決問題
Twitter@morimotoshoji

Related Post

發佈留言

發佈留言必須填寫的電子郵件地址不會公開。