松本零士先生逝世

松本零士先生逝世,享年85歲。

🥺「銀河鉄道999」「宇宙戦艦ヤマト」…

松本零士(まつもと・れいじ,本名・晟=あきら)於2月13日,急性心臟衰竭逝世,享年85歳。

銀河鉄道999的那個尋找機械身體,追求永恆生命的鉄郎其實是松本老師自己。
早年接受訪問時老師說,1957年高中畢業,決定離開福岡老家,上京獨立努力成為漫畫家。佢同媽媽講「就算死我都唔會再返屋企」。後來其實佢好後悔講咗呢句令父母傷心嘅說話。但對佢嚟講「呢個係人生唯一嘅一個旅途」。離家時仍然身穿校服,身上只有紙張、鉛筆等等繪畫工具同700円。

希望鐵郎繼續喺銀河追逐夢想。

老師名言「遠く時の輪の接する処で、また巡り会える(在那遙遠的時間之環的交匯處,我們將再次相遇)」

🔎 https://mainichi.jp/articles/20230220/k00/00m/040/050000c

今まで夢をありがとうございました。
ご冥福をお祈りします

Related Post

發佈留言

發佈留言必須填寫的電子郵件地址不會公開。