日本首相岸田文雄到訪烏克蘭

日前日本🇯🇵首相岸田文雄突然到訪烏克蘭🇺🇦(日媒用「電撃訪問(でんげきほうもん)」),岸田文雄首相送出50cm巨型飯殼俾澤連斯基亦包含一個有趣嘅典故。

「飯殼」嘅日文係:しゃもじ,是岸田故鄉廣島縣嘅名產,多用木或者竹造成。裝飯呢個動作係日文可以叫做「メシとる」,同戰場上生擒敵人叫「敵を召し取る(めしとる)」發音相同。所以1905年日俄戰爭(日:日露戦争(にちろせんそう))當時,好多出征士兵嘅家人都帶飯殼去嚴島神社供奉,祈求克敵制勝,而日俄戰爭當時,日本亦的確戰勝俄國,於是造就咗廣島「必勝しゃもじ(ひっしょうしゃもじ)」嘅傳奇。而呢一次,烏克蘭嘅對手同樣係俄羅斯,岸田呢份禮物可謂寓意非凡。

不過一睇新聞報導片段焦點就錯咗喇。因為發現當中一個香港人熟悉的身影 – 現任日本駐烏克蘭(2021 至今)大使、前日本駐香港(2015-2018)大使 松田邦紀💪🏻。

Related Post

發佈留言

發佈留言必須填寫的電子郵件地址不會公開。