有關學歷認可問題🤔

作為你嘅留學代辦,經常收到嘅其中一個查詢就係「我讀副學士/文憑/高級問題/夜校…到底是否獲日本政府認可?」

日本學制同香港現行學制相同,都係6334學制,如果符合呢個大框架嘅申請人基本上無需擔心,不過偶然會有個別情況,為免影響申請結果甚至影響長遠留日簽證資格,最好都係同我哋好好哋傾下,等我哋充分了解你背景之後提供專業意見喇。

類似呢種剛剛誕生嘅「5日等同副學士/高級文憑」課程,就係一個好好嘅例子💪🏻😌凸顯我嘅存在價值。

不同種類簽證嘅朋友都適合聽㗎↓
⛩️日本留學聯校說明會(4月22日)
登記表格: https://goo.gl/Xfxxca

咳咳~不過我想呼召 新聞up乜,呢個「保護領事」🫣我諗有線係想寫「領事保護」(Consular assistance)?「領事保護」係指外國人喺外地被捕,國籍所屬國領事可以行使領事特權提供監獄探訪、帶通知本國家人等等對當事人嘅保障。而「保護領事」?係指保鑣保護重要人物果d保護領事?

Related Post

發佈留言

發佈留言必須填寫的電子郵件地址不會公開。