《盲搶塩》睇漢字日本人明唔明哦?

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
答案係:唔明🤣根據蚊型統計,只有10%嘅日本人會問「係咪睇唔到d鹽?」,因為有個盲字。

咁如何表達呢種「因為社會動盪不安、物價飛漲、純粹腦殘….」各種原因的搶購呢?
用「~騒動(そうどう)」。一般來說「~騒動」其實係有衝突行為的,不過都可以通用於失去秩序嘅畫面。

日本1918年曾經出現因為恐慌糧食不足的「米騒動」、1973年曾經出現由能源危機引起的搶購廁紙「トイレットペーパー騒動」。

香港嘛….2011 & 2023 – 塩騒動。
而其實喺製作食鹽過程中,氚應該已經連同水份一同變成蒸氣飛走,所以….本身鹽又冇乜危機可言。另一方面 //食安中心續指,碘鹽碘含量低,每日起碼要食大約2.5至5公斤,才相當於一粒碘片的劑量。而現時亦無科學證據顯示進食鹽,能夠有效預防輻射對身體造成的損害。// うわ〜所以佢地肯定食鹽多過我食米🫢

Related Post

發佈留言

發佈留言必須填寫的電子郵件地址不會公開。