試下啦

讓我說一個關於「試下啦」嘅故事。

今年10月份 #蛋老師 一如以往都有參加綜合同人展 #PaletteRing6 #我係crew嘅一員~ #有冇人聽到我把聲🤣

有人喺車站行過會場果陣執到一隻公仔,於是(居然)拎嚟會場俾我哋,因為佢估物主都有可能入場。當時覺得機會好微,我哋都好滴汗。不過大家都有照登記失物拾取紀錄,諗住咁 #試下啦。而且將佢放喺檯面當眼處,可能真係有人嚟認領呢。

放咗幾個幾個鐘頭後,突然有人嚟問有冇失物認領服務🤔
「有!你搵咩?」
「!!!就係佢喇~!!!」
佢真係嚟搵孤爪研磨😨!!

原來物主啱啱喺會場發現唔見咗隻公仔,於是佢都諗住「#試下啦」,所以嚟大會詢問處查詢,結果真係成功配對!

整個經過都好勵志❤
過程裡面每個人都諗住試多少少,試多少少⋯可能真係有奇蹟出現呢~結果真係有奇蹟出現🥹

唔洗懷疑,隻公仔真係佢㗎。
佢出示到同公仔合照,而且個公仔有個袋戴住包得靚靚,袋上面有寫字。
字跡有個人特色,明顯同失物認領表格相同。

明天日本語能力試,既然努力到呢一步,試下啦!做多少少,可能就做得到。
#各位同學俾心機💪🏻

#孤爪研磨
#此孤爪並非當事孤爪
#2024年3月9到10日 #PaletteRing7 #歡迎參加哦 #麥花臣場館見 #PR7

Related Post

發佈留言

發佈留言必須填寫的電子郵件地址不會公開。