我地先學2個生字

🌟吹聴(ふいちょう)する- 篤灰。
讀音好特別,前半是 訓読み、後半是 音読み。很容易誤會讀錯 すいちょう❌。指將一d 傳聞/消息周圍講,一般只用於負面情況,書面語。
近義詞還有 告げ口(つげぐち)、チクる、密告(みっこく) – 都可以解做「將對方一些(錯誤)行為,告知他的上司/老師等」

🌟恥知らず - 直譯係「不知羞恥」。可以指行為,亦可以指人。

求學mode完畢。蛋老師想講少少八卦。
即係咁,rie一直都立場清晰,如果這是一個問題,咁5年前就已經係,唔洗等依家。

篤灰之後亦唔見得可以取而代之,其實效果同「黃心穎力撼鄭秀文」嘅比例差唔多。完。

請大家繼續支持 理惠 Rie りえ ❤️💪🏼

https://www.facebook.com/224792577881032/posts/969959643364318?sfns=mo

Related Post

發佈留言

發佈留言必須填寫的電子郵件地址不會公開。