【東京奧運】等等!!真係唔係日劇?😲

日本媒體非常激動,除了乒乓球混雙首次奪冠之外,仲因為冠軍組合水谷隼和伊藤美誠極度日劇式的關係。

同樣静岡磐田市出身的兩位 – 水谷隼(みずたに じゅん)比伊藤美誠(いとう みま)大12歲。

伊藤美誠4歲開始在水谷父母當教練的乒乓球訓練中心開始學習乒乓球,經常去水谷家玩。水谷隼高中去了德國留學而且乒乓球很早就打出成績來。然後每次回國都會被小朋友包圍,當中包括了伊藤美誠(圖!個腦已經開始自由想像😍),伊藤視水谷為哥哥,自小就很喜歡纏著哥哥玩,不過據說一訓練就會很認真,好像變成另一個人咁。

幾年前開始水谷因為眼疾問題,要帶太陽眼鏡打波,而且眼睛會受光線影響,表示睇嘢唔清楚,必需要戴上特殊眼鏡。

言明東京奧運之後退休的他,據報道本次參賽有3大原因,包括作為日本隊的定海神針,隊員覺得大師兄在場感覺有信心,另外他自己也表示「ペアを組むなら美誠。」(要組合的話就要跟美誠👈🏻😲….😍)伊藤則表示水谷是「お兄ちゃんで、憧れで。組めることが幸せです」(是哥哥,我仰慕他。能組隊我很幸福)👈🏻😲….😍!

伊藤小學畢業紀念文集曾經寫「希望取得奧運金牌」結果夢想成真。小學老師等決定性一刻全體沸騰

兩個互相直接稱呼對方「隼」&「美誠」👈🏻😲….😍!!

知道嗎?日文叫呢d做 #幼馴染(おさななじみ)😍😍😍😍😍 #快學!!
點解人睇波我睇波好似睇咗日劇咁㗎?🙈

🙈咳咳….題外話,水谷同媒體直言自己因為唔鍾意「束縛」而且會流汗,所以打波唔著底褲。日本媒體奧運前仲特登問多佢一次係咪真係真空上陣,都得到肯定答案🤪。

不過FF下好喇。水谷哥哥🙈已經娶妻。
#散場🤪

Related Post

發佈留言

發佈留言必須填寫的電子郵件地址不會公開。