馬肉

思考咗一陣😮‍💨
今日話題無疑一定是墮馬事件,之後導致嘅人道毀滅做法。

喺日本,唔難搵到資料:馬匹除了因傷人道毀滅之外,退役馬嘅去路被據說「完全黑箱作業」,據日本媒體採訪「業內有關人士」,大家估計「9成變成食用馬肉」😨
(備註:2019年資料顯示從記錄上消失的6094匹馬,當中有1271匹成為配種馬。其餘並並無紀錄顯示去向。)
據說呢個話題係「業界のタブー」(業界的禁忌)。

睇完…覺得有d心寒。
不過如果說很殘忍,咁牛同豬又點呢?

日本有退役騎師同馬主分別開設不同地方對退役馬匹提供照顧。

日本中央競馬会(JRA)2017年曾經就退役馬作出討論,並開始向各個接收退役馬嘅團體提供支援。不過馬匹有可能2-3歲就退役,而馬匹嘅餘生需要花費2000萬yen一年照顧。JRA於2020年撥出9億yen作為有關預算其實仍然係杯水車薪。

JRA負責人表示「盡量希望馬匹可以安享晚年,但實在不能將屬於家畜類的馬匹同貓狗等寵物相提並論。」而馬事学院(其中一個照顧退役馬匹的團體)野口さん表示「明白大家有各自立場,但同時應該停止隱瞞現狀,就退役馬問題展開討論。」

嗯。所以糾結咗好耐,都係覺得講講一個日文。要討論嘅首要條件就係識字。
◎殺処分(さつしょぶん、さっしょぶん)ー「処分」除了同中文相同,帶有「處理」呢個意思之外,仲有「處理掉(例如丟棄/賣走)」呢個意思。
所以用喺加上「殺」呢個字,就係中文「人道毀滅」嘅意思😮‍💨

揀咗好耐先揀到一幅視覺刺激稍低嘅圖
🙈希望下次個話題可以正面d

Related Post

發佈留言

發佈留言必須填寫的電子郵件地址不會公開。