《人生の新しい章の始まり》🎉㊗️

2022年10月的同學陸陸續續出發前往日本了~ 恭喜各位同學展開人生新一頁🎉㊗️
每次送別一批同學都頗有感觸,因為每個人背後都有一個戳然不同的故事,而剛巧因為為他們代辦留學簽證,因此都會了解到這個故事的一部份,會聽到一些煩惱,亦會感受到一些掙扎,然後再從中就有關情況給予意見希望大家順利過渡。

佢哋每一個都好努力。
當中有一個特別特別努力,#蛋老師 好想分享一下佢嘅故事。我哋叫佢C同學。

同學C喺本地升學過程遇到阻滯,因此中途退學。後來見到其他中同透過TAMAGO出發前往日本升學,令C同學產生嚮往。

當時第一次聯絡,C同學表示「😕希望純粹到日本進修日語就好」。但本著「趁年輕,貪心D!Dream bigger!」嘅諗法,我哋建議C同學「先咬緊牙關完成高中課程再出發的話,將來可以走得更遠。」然後…佢話考慮下。

隨口說說很容易,做起來有多難只有當事人知道。

過咗頗長嘅一段時間,再次收到聯絡嘅時候個名有d眼熟,忍唔住搵返當時嘅查詢紀錄對一對個名🤔,然後…..
發現真係佢!!!!而且佢已經完成高中課程!今次佢嘅期望變成「希望前往日本繼續佢喜歡嘅藝術科目。」
我哋對佢呢份毅力,果一刻嘅讚嘆同滾動,非筆墨所能形容。

依家佢已經同其他中同一齊喺日本,將來嘅目標係喺日本升學繼續學業。
希望大家都對呢一批雞蛋仔,特別係C同學送上祝福㊗️❤
本当によくできました!你(哋)真係做得好好!

今次這批同學裡面不乏喵星人嘅奴才及汪星人嘅朋友❤😬一次過舉家迎來人生新一頁,前期準備不容易,終於都到了出發的日子,總算可以鬆一口氣。

#不要太樂觀也不用太悲觀
#做自己就好

我是廣告:TAMAGO有代辦各區留學簽證☺️
我也是廣告:10月4日前付款報讀TAMAGO本地課程有8折💪🏻

圖:出發前日本入境手續Briefing

Related Post

發佈留言

發佈留言必須填寫的電子郵件地址不會公開。