有言実行

從前有個日本人,佢話「如果日本贏到德國,佢就切!!…唔係,佢就踩單車由山口縣「返」東京(①)!!」山口縣 – 東京即係幾遠呢?1150km。1150km係咩概念呢?😗 柴灣到荃灣單程係28km,咁即係往返柴灣/荃灣41次。

結果….過咗幾日之後,佢又話「如果日本贏到西班牙,佢就由東京大手町一個人跑晒箱根駅伝,到神奈川県芦ノ湖(②)!!」

咳咳~ 而佢最新係講「如果日本贏到克羅地亞,佢就會直播自己『一個人跑大手町から芦ノ湖まで箱根駅伝』」大手町 - 芦ノ湖 = 110km🫣

佢話因為自己已經唔係大學生,冇以前咁得閒,單車都生晒蜘蛛網,要花時間練體能同準備形成,大概需要用1年時間找數~
日文網民都好有愛,叫佢加油,有人仲想借單車俾佢等佢準備得輕鬆d。

點解雖然佢未找數,不過大家都唔擔心佢走數呢?
因為佢已經唔係第一次。4年前嘅2018年試過一次,當時佢話「如果日本贏到哥倫比亞我就由東京踩單車佢山口縣!」
結果佢找數,用咗11日踩完1150km。

於是~ 大家今晚就睇下對克羅地亞戰果如何喇~

◎有言実行(ゆうげんじっこう)- 講過嘅說話信守承諾「找數」!
◎やってやる!- 「做俾你呀!」由上而下嘅姿態
◎お願いだから(おねがいだから)- 唔該你丫🥺 姿態擺得好低

Twitter@B747_300SR

Related Post

發佈留言

發佈留言必須填寫的電子郵件地址不會公開。